the coFFee papers

I LIKE MY COFFEE BLACK AS MIDNIGHT IN A MOONLESS NIGHT

  • Марто
  • Цайса
  • Въсето
  • Ангел
  • Деница
  • Яница
  • Мартина
  • ново аз
  • Sunday, April 16, 2006

    ДЕНЯТ НА ЦВЕТЯТА

    ами днес е Цветница...и аз имам нещо като имен ден.това е най-цветния ден в годината и може би един от най-любимите...в Пловдив го почитахме доста и сега за пръв път от 7 месеца усетих,че малко или много наще ми липсват...утре няма да има с кой да отида на църква,да си взема клонки...не че съм дълбоко религиозн,но това го правехме всяка година и си беше нещо като нашето си удоволствие.а сега няма да имам дори време да го направя пък и нямам нещо желание,защото нямам да е същото...и разбирам как тук в софия всичко ме увлече в някакъв кръг,в който ги няма тези малки нещица...не ми е тъжно...е поне не много де...поне ще има хора,с които ще почетем деня по наш си начин:) и все пак...и все пак...

    2 Comments:

    Blogger Ivan Krushevski said...

    Ей това ако го бях прочел по-рано щях да те изчакам да ходим заедно за клонки :). Иначе е може би невъзможно да върнеш "предишния" си живот или поне огромна част от него, но можеш да опиташ и усетиш нови неща и нов начин за празнуване на този хубав празник, не казвам че ще е по-добре, но можем да се постараем :)

    3:47 PM  
    Blogger Martin Bakardzhiev said...

    честит имен ден це. бъди оранжев :)

    5:15 PM  

    Post a Comment

    << Home