the coFFee papers

I LIKE MY COFFEE BLACK AS MIDNIGHT IN A MOONLESS NIGHT

  • Марто
  • Цайса
  • Въсето
  • Ангел
  • Деница
  • Яница
  • Мартина
  • ново аз
  • Sunday, May 14, 2006

    СЛЕДПРАЗНИЧНОТО...


    оля!за 30 часа преживах толкова повече от това,което преживавах напоследък...Голямо парти беше...ама ме мързи ся да се обяснявам какво е станало-който си беше там разбра,а който не ако иска ще разкажа на 4 очички : ) иначе пак ми се наляха много лошите мисли в главата дет все си мисля,че съм ебати и олигофрена и че всички ме подминават без да обърнат внимание на това че всъщност аз имам нужда от такова.поне ей толкова микроскопично малко...или пък май проблема е че просто чакам да се случат някви неща и като не се случат се чувствам празен и едно такова ми е тъпо...а на всичко отгоре времето става все по хубаво-каквото го обичам ама сега нещо това ме дразни и причината е ебаси и лигавата...аве нищо не разбрахте сигурно...съжалявам...

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home