the coFFee papers

I LIKE MY COFFEE BLACK AS MIDNIGHT IN A MOONLESS NIGHT

  • Марто
  • Цайса
  • Въсето
  • Ангел
  • Деница
  • Яница
  • Мартина
  • ново аз
  • Thursday, February 09, 2006

    АМИ НЕЗНАМ….

    Нали знаете ония кофти състояния на емоционални дупки дето ви връхлитат…е ами мен ме връхлита напоследък доста често…връхлетя ме след няколко поредни часа прекарани в компанията на хора,които нямаше значение дали познавам или не…просто вси4ко беше ок и си остана ок до края!едни от най-добрите ми няколко часа от време насам!часове в които не мислих за нищо!не мислех за себе си,не мислих дали е правилно да направя това или онова,дали да кажа какво мисля на воля…часовете на блаженството,изместили часовете на депресия,които оставих зад мен и затаих в бутилка с бенз,часове,които търсих толкова отдавна…всичките сънища,за които се тормозих нон-стоп бяха забравени-безсилието,трудностите и самотата …бях сред хора,които обичам,сред хора.които не познавам,но хора успели да ме измъкнат от пропастта,в която пак пропаднах на сутринта…искам всичко да се нареди така като го сънувам!не искам да е лесно да е оптимистично или каквито там сънища имате…искам моите черни сънища с малка руса точка в тях…но не винаги имаш това което искаш…ами май наистина е така…поне остава надеждата че осъзнах,че съм се променил много и нещата,от които се страхувах започват да се оцветяват…има светлина в тунела…с малак дължина на вълната но я има…

    3 Comments:

    Blogger Martin Bakardzhiev said...

    ами цеци. по този въпрос не е като да сме си говорили малко. все пак за кво са малките часове в комбинация на безсъние и скайп.
    тва което ще ти кажа е че светлина в тунела винаги ще има, независимо в колко тъмна дупка си пропаднал. знам го, щото и аз съм бил в тая дупка, и знам че пак ще бъда. пък и да няма, съм сигурен че ще си палим клечки един за друг.

    12:57 PM  
    Blogger Ivan Krushevski said...

    Це такива дупки са брутални и лошото е, че май най-често се появяват точно след най-приятните изживявания (незнам за контраст ли или за какво), но както Марто каза има светлина и можеш да се измъкнеш, а ако имаш нужда от някой до теб - насреща сме.

    1:31 PM  
    Blogger tse said...

    nq nq 10x

    12:33 AM  

    Post a Comment

    << Home