the coFFee papers

I LIKE MY COFFEE BLACK AS MIDNIGHT IN A MOONLESS NIGHT

  • Марто
  • Цайса
  • Въсето
  • Ангел
  • Деница
  • Яница
  • Мартина
  • ново аз
  • Monday, February 13, 2006

    13 черни М-ъта

    Черен сън снощи аз сънувах

    Черна точка в черен свят

    С черни мисли аз бодувах

    Забравил белия си цвят…

    Черен е живота цветен

    По-черен и от мен

    И със черен възглас сетен

    Във последен черен ден…

    Черно слънце ще пролее там сълза

    На просълзената и кървава земя

    И там с черно ножче във ръка,

    с което съм осъден да умра…

    Но утре в черно пак ще се родя

    И черни ще са моите очи

    Чернотата бавно ще следя

    Докато цвета се в мене пак роди…

    2 Comments:

    Blogger Ivan Krushevski said...

    Супер ноу яко .
    Черния цвят в настроението нещо е доста застъпен напоследък.
    Айде дано цвета се в тебе пак роди.

    11:27 AM  
    Blogger Martin Bakardzhiev said...

    аз ще кажа пък музата в теб отново да се роди. творецът е свят човек.

    2:00 AM  

    Post a Comment

    << Home