the coFFee papers

I LIKE MY COFFEE BLACK AS MIDNIGHT IN A MOONLESS NIGHT

  • Марто
  • Цайса
  • Въсето
  • Ангел
  • Деница
  • Яница
  • Мартина
  • ново аз
  • Friday, March 31, 2006

    FRIENDS,SWEET FRIENDS

    днес пак плаках...винаги съм си мислил,че приятелите са най-важното за мен,но някак на шега...е сега осъзнах че наистина е така...последните 2 пъти плаках за тях-за това че са тук,за това че отиват далеч от мен...незнам наивно ли е да си мисля че винаги те ще си останат най-важното?незнам.надявам се света да се окаже толкова наивен,колкото съм и аз...

    2 Comments:

    Blogger Ivan Krushevski said...

    Це да ти кажа честно и аз винаги съм смятал, че са най-важното и съм си навличал доста главоболия заради това, че ги поставям над всичко. А това може и да е наивност, но без нея си оставаш 1 по-студен и по-отчужден човек.

    8:53 AM  
    Blogger tse said...

    Марто: наивността е кофти нещо, но определено я предпочитам. когато света не е угаждащ винаги го има своя собствен в който си живееш. това за приятелството е друга тема която не ща да обсъждам поради самия факт че прекалено често се обсъжда. мисля че има други неща които могат да говорят много повече неща от думите.

    п.с. сори че пиша от твоя акаунт ама е по обективни причини :)

    6:14 PM  

    Post a Comment

    << Home