the coFFee papers

I LIKE MY COFFEE BLACK AS MIDNIGHT IN A MOONLESS NIGHT

  • Марто
  • Цайса
  • Въсето
  • Ангел
  • Деница
  • Яница
  • Мартина
  • ново аз
  • Wednesday, March 22, 2006

    "JUST A PERFECT DAY..."

    чувствам точно все едно съм в песента горе-долу...нищо гадно не ми се е случило,дори бих казал,че всичко се подрежда много добре и идва на мястото си.и все пак...текста на последните няколко"perfect days"е оптимистичен и се пее за нещо хубаво(как я мразя тая дума) ...но аз пак съм адски депресиран...имам чуството,че всеки миг ще се разрева насред улицата,в стаята,в рейса,пред всички и те ще ме сочат и ще ми се подиграват...много ми е мрачно всичко и нищо не ме интересува,90%от нещата ме изнервят по необясним начин...а всичко е ок...не знам...това не съм аз,това е някой друг,който не познавам и който искам да убия...не съм се чувствал така от години...празен!това е думата...празен

    2 Comments:

    Blogger Ivan Krushevski said...

    :(:(:(:(
    А за мен знаеш ли кое е гадното, че не знам как да ти помогна или как да те разсея. Ако имаш идея казвай веднага.

    6:24 PM  
    Blogger Martin Bakardzhiev said...

    най гадната болест е неизвестната. има ти нещо а не знаеш кво. често ми се случва. :( но нека намерим и време да се насладим на перфектния ден

    10:24 PM  

    Post a Comment

    << Home