the coFFee papers

I LIKE MY COFFEE BLACK AS MIDNIGHT IN A MOONLESS NIGHT

  • Марто
  • Цайса
  • Въсето
  • Ангел
  • Деница
  • Яница
  • Мартина
  • ново аз
  • Thursday, March 09, 2006

    sDEwPREeSIeONt


    Мина,мина,мина…а какво мина?не знам…мина онова хубавото нещо,което някои наричат щастие…и пак започна едно такова НИЩО!пак заваля сняг!пак стана студено,пак слънцето го няма,пак заваляха спомени и разочарования!здравейте аз отново съм тук-в тунела ама най-черния и пак не нося нищо за светене,не нося въже нито GPS системка.и идва времето гадното чакане да се появи пак някое М или някоя РАНИЦА и да ме измъкне без никакви усилия да ме погледне и разгледа и отново да ме ритне пак вътре…мислих си,че този път поне ще се смея истински малко по-дълго ама пак сгреших май…и пак ми е никво и мразя всичко в повечето случаи…пак започвам да спичам от нищо и започвам да си мисля,че никога няма да мога да се отърва от тая депресия….и колкото и да не ми се иска всъщност за пореден път успях да си докажа,че съм супер лигав и някъв смешник,който си живее в с свой собствен цирк и чака друг да му прави номерата…отново мразя всички около мен и искам да съм сам,за да…(и най-лошото е,че никог анезнам как да завърша тва”за да….”)мразя се в такива моменти,и хората и всичко мразя…мразя онова друго нещо,което пак някои наричат любов….или там както си искат…отново само разочарования и празната отвсякъде…нещо хич не ги разбирам нещата ми се струва…а като виден егоист май разбрах,че без нея не мога да я карам весело…и пак зациклям в някъв кръг,в който винаги се въртя…и никой не може да ме разбере,защото никой не ме слуша,а и защото аз не искам никой да ме слуша…и пак остава единственото място където съм изпитал нещо истинско и усмихнато….sweet dreams TSE...sweeet dreams

    3 Comments:

    Blogger Martin Bakardzhiev said...

    не искам да казвам нищо клиширано. искам просто и двамата да вземем да се стегнем малко. депресии винаги ще има и това е. we belong in this world together :) айде cheer up

    1:56 AM  
    Blogger Яница said...

    чакай слънцето...май всички него чакаме де.

    12:00 PM  
    Blogger tse said...

    ами мерси за съвета...:)то пак влаи сняг но в мен си е сланчево...

    4:51 PM  

    Post a Comment

    << Home