the coFFee papers

I LIKE MY COFFEE BLACK AS MIDNIGHT IN A MOONLESS NIGHT

  • Марто
  • Цайса
  • Въсето
  • Ангел
  • Деница
  • Яница
  • Мартина
  • ново аз
  • Saturday, March 04, 2006


    СНИМКАТА НА 3 МАРТ
    парвоначално не мислех да пиша нещо,защото не е нужно да обчсняваш как чувстваш нещата,а просто да го покажеш...но преди 2 часа бях завладян от нещо,което ме хварли направо в тъч...между pearl jam,korn,red hot chilli peppers в СТРОЕЖА зазвуча 'о майко моя родино мила..."и химна...нещо наръв поглед адски неуместно и несериозно,,,но когато всички станаха на химна и запяха,разбрах че не само аз се радвам че съм българин...proud to be bulgarian...ами да..това не просто някав тъп надпис,който седи на някви тениски...аз съм горд,че съм българин...обичам мястото,където живея макар и да е мизерно и оплюто от всякъде...но си е мое...то е ваше,на всички нас...така че хора ЧЕСТИТ 3 МАРТ и БУДЕТЕ ГОРДИ КОГАТО ВИ СОЧАТ И КАЗВАТ-bulgarian....надявам се не прозвуча престорено и патетично....

    1 Comments:

    Blogger Ivan Krushevski said...

    Българче да се наричам първа радост е за мене! В строежа беше просто уникално днес, а тази снимка показва 1 от многото красивите места в нашата мила родина там има заряд, има енергия която се влива в теб и ти дава сили, дава ти успокоение, дава ти радост, тези места трябва да се посетят за да се усети всичко това. Айде и от мен честито на всички и не забравяйте "опознай родината си за да я обикнеш".

    3:19 AM  

    Post a Comment

    << Home