the coFFee papers

I LIKE MY COFFEE BLACK AS MIDNIGHT IN A MOONLESS NIGHT

  • Марто
  • Цайса
  • Въсето
  • Ангел
  • Деница
  • Яница
  • Мартина
  • ново аз
  • Thursday, March 02, 2006

    SMILIES

    Дени,гледай ни кви сме весели...вапреки че сме THE GREATEST LOOSERS(ами на чолаков и на цайса се извинявам,че ги няма ама още looser тима няма офицаиална снимка(ама и вие сте looseri момчеата) и ние знаем как да се смеем...така че стягай се и не се впрягай за глупости вече...не си безчуствена,защото...ами защото аз ти казвам така...пък и нали ти и аз решихме,че и за нас топ олигофрените ще дойдат слънчевите дни,в които едва ще си спомняме за сегашните тормози,защото ще ни е лесно,ще ни е приятно и ще се усмихваме не на някой,не заради някой,не заради нещо,а просто,защото ще сме щастливи......

    2 Comments:

    Blogger Ivan Krushevski said...

    Дени ние може и да сме си лузъри, но смятам че знаем как да си докарваме радост по начини непонятни за много хора, а слънчеви дни ще има както имаше досега спомни си всички неходенета на лекции и препичане пред блока, всички струващи си партита, всички изпростявания както само ние си знаем и знай, че ще има още много такива, а сигурно и много нови неща за които по-късно да си спомняме с усмивка, неща които ще стоят много над всяко впрягане за глупости. А ако наистина си казала, че "си безчуствена" мога само да ти се скарам (както аз си знам) и да ти предоставя достатъчно примери за противното, за които и ти би се сетила ако преровиш случките от последните няколко месеца. Айде надявам се да се завърнеш от Пловдив с усмихната физиономия, ако не ще трябва да направим нещо по въпроса :)

    12:43 AM  
    Blogger Martin Bakardzhiev said...

    денито: цецооооо, душата много се радвам че си писал за мен в блога си и то на такава емоционална за мен тема. мноу ва убичам сичкити лузъри и са радвам чи ма разбирати. и обещавам по рядко да си мисля такива неща ама поне като си мисля знам че като ти кажа ще се разчувстваш за мен.

    п.с. и цайса го обичам.

    п.п.с. марто: аз до ся не можах да се вредя, ама и аз да си кажа че и аз ви обичам :)

    п.п.п.с. обичам и марто и чолаков и лазаров.

    п.п.п.п.с. мноу обича тва дени ей.

    7:38 PM  

    Post a Comment

    << Home