the coFFee papers

I LIKE MY COFFEE BLACK AS MIDNIGHT IN A MOONLESS NIGHT

  • Марто
  • Цайса
  • Въсето
  • Ангел
  • Деница
  • Яница
  • Мартина
  • ново аз
  • Wednesday, March 01, 2006

    ЧЕСТИТ 1 МАРТ

    пак дойде времето за най-любимия ми празник...просто в него всичко е просто и може да се каже само с два конеца!и вапреки че има толкова много фалш в повечето думи и пожелания винаги успявам да разпозная тези ,които са истинските и тези които ми носят малките усмивки в сърцето...ами това е то!гледам към ръката си и се радвам,защото намерих хората, които търсих от толкова време,тези които нарекох парво пред себе си,а сега и пред всички мои приятели...и не знаете колко ме нервите понякога,и не знаете колко ме дразните,но повярвайте ми за отрицателно време саърях нещо,което винаги съм търсил...а и от разговорите по малките часове знам или поне се надявам,че и при вас е така...вчера някой ми каза,че всъщност съм се оказал най-големия щастливец,защото намерих мястото си,защото намерих"позйорите",защото намерих вас...каза ми го някой,който е същият такъв"позйор"като нас и който наистина надуваше балоните ми всеки път,когато се пукаха ик който още го прави(ти си знаеш Злате)...и всъщност на чаша чай за 30 стотинки аз разбрах,че намерих щастието на мястото,където не мислех,че ще се случи,че намерих средата на центъра и там,където хората ме ценят такъв какъвто съм защото съм аз...и Марти като ми гледаше на карти,оная детска простотия,на която се смяхме всъшност ти позна,че винаги тези хора--вие--ще сте на първо място за мен!така че просто будете здрави бъдете до мен,защото ви обичам хора...толкова много,че направо не може да си представите...

    6 Comments:

    Blogger деница said...

    Много продуктивен си станал, за един ден - 3 поста. Браво, браво, само тъй.
    А картите каквото му кажат на Мартин... ами сбъдва се:)

    4:00 PM  
    Blogger tse said...

    ами не ъм мн продуктивен ама се старая...така е по лесно...:)

    6:04 PM  
    Blogger деница said...

    Метафорите, мана:)

    6:10 PM  
    Blogger Яница said...

    тези карти на марто..странно, не знам дали това което ми предрече вече се сбъдна, или тепърва ще се случи..?нещо не мога да го обясня..

    7:18 PM  
    Blogger Ivan Krushevski said...

    Це ако беше до мен в момента бих те прегърнал, защото това което си казал цели право в сърцето и не се надявай, а знай (дано включиш какво имам предвид:) ). А по темата за 1-ви март това наистина е 1 от най-добрите празници и може би най-българският. Иначе оня мръхлю Марто тогава ма пропусна при гледането ама да не си мисли, че се е измъкнал да го видя и аз колко струва като гледачка.

    8:25 PM  
    Blogger tse said...

    на Марто трябв да се вярва щото по принцип говори хубави неща или поне искрени,,,пук и всеки сам определя съдбата си така че вярвай само на интуисията си,,,

    2:05 AM  

    Post a Comment

    << Home