the coFFee papers

I LIKE MY COFFEE BLACK AS MIDNIGHT IN A MOONLESS NIGHT

  • Марто
  • Цайса
  • Въсето
  • Ангел
  • Деница
  • Яница
  • Мартина
  • ново аз
  • Wednesday, April 05, 2006

    NO NAME

    пак избръмчах...искам сега да заспя и да се събудя след месец,когато всеки ще е забравил за мен...искам никой да не ме помни,никой да не ме познава да не знае името ми...искам да съм сам за да мога да си намеря пак моето място и да съм си весел в него...някви спомени само ме връхлитат и все едно живея в някакъв филм...не мога да се сетя от колко време съм се усмихвал истински...не искам иделичен свят,не искам да е красив и всички да са щастливи...просто искам всичко да си е каквото си беше...някога когато не бях такъв и когато някой предизвикваше усмивка в сърцето ми само като ме погледнеше...но за съжаление това никога няма да стане...

    1 Comments:

    Blogger Ivan Krushevski said...

    Както са казали хората "който търси намира", така че надявам се скоро да намериш кой да предизвиква усмивки в сърцето ти отново, важното е да събереш сили да търсиш. А дотогава ще си кибичим и ще се опитваме да си създадем усмивките сами.

    10:58 PM  

    Post a Comment

    << Home