the coFFee papers

I LIKE MY COFFEE BLACK AS MIDNIGHT IN A MOONLESS NIGHT

  • Марто
  • Цайса
  • Въсето
  • Ангел
  • Деница
  • Яница
  • Мартина
  • ново аз
  • Wednesday, May 24, 2006

    бал ли беше кво ли....?


    някви хабитуренти фърчат навсякъде из софия,хора от всеки край на света ми се обадиха тази седмица и не знам от носталгия по пловдив или какво се сетих че преди точно 1 година по тва време в което пиша това бяхме в един не толкова висок хотел и бяхме още ученици...и мина вече годинка и най-странното е че мина според очакванията ми...и намерих мястото си тук в софия и хората където се чувствам мега добре,но си остава това там преди една година...и незнам защо ама точно след този паметен 23 май отношението ми към хората се промени...към някои стана по-лошо,към някои много по-добро и сега се замислям че всъщност след това разбрах кой малко или много си ми е имал като приятелче ей така...и бях малко много изненадан...така че балът подейства отрезваващо за русото ми съзнание...и така година по-късно стоя аз сам в празна стая...далеч от онзи хотел,чертая и си мисля...та исках просто да кажа на всички,които съм пренебрегнал или нещо такова някога за тази една година сори(въсе за тебе най много се отнася,ама се надявам че ме разбираш щото ние все някой ден ще си пиинем оня HIGHLANDER :) та така...май нямаше нищо смислено в тва дет написах ама съм малко недоспал и малко омазан с туш и ми едно малко нервно...та...here we are on the road again... за още една година...и къде ще ни отведе той и каде ще сме следващата година на 23 май само времето ще покаже....

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home