the coFFee papers

I LIKE MY COFFEE BLACK AS MIDNIGHT IN A MOONLESS NIGHT

  • Марто
  • Цайса
  • Въсето
  • Ангел
  • Деница
  • Яница
  • Мартина
  • ново аз
  • Thursday, April 13, 2006

    РАМТАТАТЕРО


    гледам,че не съм писал от около седмица...и се замислям защо всъщност?и май разбирам че тук пиша често,когато съм спекъл или ми е налегнала някаква луда депресия...някви неща се случват и ми е едно горе-долу усмихнато напоследък...или поне се опитвам да бъда...радвам се на някви неща които се въртят около мен и някви sms-и хвърчат отляво и отдясно и някви мейли и някви обаждания,което ми напомня,че всъщност има много хора,които още си ме спомнят...и май те са основните виновници за усмивките,които валят около мен и в мен...плюс още няколко "супер добри познати"(да се зачита приятели:) и не толкова много добра познатка(не се знае как да се зачита)...ами това е за сега при мен...едно такова рамтататеро ми е...а при вас..? :)

    2 Comments:

    Blogger Martin Bakardzhiev said...

    :) само така

    9:24 AM  
    Blogger Ivan Krushevski said...

    Це да ти остане такова усмихнато възможно най-дълго време. Че и по-усмихнато да ти става (особенно след неделя :) ). А нали знаеш като си усмихнат докарваш поне малко усмивка и на околните.

    8:18 PM  

    Post a Comment

    << Home